Saturday 29 December 2012

Happy New Year 2013!!!



2013!!
Tak terasa....2013 is coming!(2 more day.) Umur pun meningkat..hehe..azam pa ya??hmm...aku memang bukan jenis yang suka berazam sangat..apa yang aku boleh, aku buat aje..tak kisah sangat. Hentam sajalah labu...! Cuma  this year harap2 akan dikurniakan rezeki yang lebih, kesihatan yang baik dan dan keluarga semua hidup harmoni.. Nak minta maaf kat hubby kalau ada silap dan salah..meh la kita sama memperbaiki diri masing2 demi rumah tangga kita. Moga Tuhan memberkati perhubungan kita, kerjayamu dan peace yoo!! :P
Semoga tahun ini kita dikurniakan cahaya mata sebagai penyeri hidup seperti insan lain..maafkan isterimu ini andai ada permintaanmu yang tak tertunai olehku :) luv u....!
Untuk semua yang diluar sana....yang membaca atau tidak blog aku yang tak seberapa nak hebat nie, aku doakan agar kalian juga diberikan keberkatan dan kesejahteraan yang berpanjangan oleh yang maha berkuasa. Amen Amen Amen...

No comments:

Post a Comment